15. OΜΟΛΟΓΙΑ ΠΙΣΤΕΩΣ ΔΕΑΣ

Ιδρύτριας του Τάγματος του Κρίνου και του Αετού 

(Κατά την Εισδοχή της στη Σχολή των Αδελφών της Ανατολής)

 

Αδελφοί και Διδάσκαλοι, Σας Χαιρετώ!

Η Ειρήνη και η Χάρις του Κυρίου και Υπερτάτου Διδασκάλου μας, Ιησού της Ναζαρέτ, Υιού του Ιωσήφ του Κτίστου, θεϊκού Υιού της Μαρίας, της Ευλογημένης Μητέρας, ας είναι μεθ’ ημών.

Αυτός ήλθε στη Γη προκειμένου να προσφέρει την Σωτηρία στο ανθρώπινο γένος,

Αυτός θα έλθει ξανά για να κρίνει ζώντες και νεκρούς, καλούς και μοχθηρούς, και να αποδώσει στον καθένα, δια των Ουρανίων Δυνάμεών Του, αιώνια ανταμοιβή ή τιμωρία.

Αυτός έζησε στη Γη για να κηρύξει την Πίστη, σε ανθρώπους υποβαθμισμένους ένεκα των πράξεών τους και δύσθυμους ένεκα των αμαρτιών τους.

Αυτός ήλθε στη Γη για να κηρύξει την Πίστη, όχι την Εκλογίκευση.

Διδάσκαλοι και Αδελφοί,

Βρισκόμαστε ακριβώς εδώ, στον Δρόμο που χάραξε το Πεπρωμένο να βαδίσουμε.

Περπατάμε μαζί ενωμένοι και ακολουθούμε τον Κύριο για να επιτύχουμε μια Διπλή Δράση: αυτήν της Κατοχής και της Μετάδοσης της Πίστης.

Είναι αληθές και δεν χωρεί αντιλογία επ’ αυτού, πως όταν η λογική κατευθύνεται από ένα τέλειο πνεύμα σε όλες του τις ενέργειες και σε όλες του τις εκφράσεις, αποτελεί τον μοναδικό Φάρο που καθοδηγεί τον Άνθρωπο κατευθείαν προς την Οδό του Θεού. Αλλά για τους ανθρώπους που δεν έχουν τελειότητα στις πράξεις και σε όλες τους τις εκφράσεις, η λογική είναι το πιο επικίνδυνο όργανο. Είναι το στρεβλό πηδάλιο που τους κάνει έρμαια του κόσμου τούτου.

Άλλωστε η λογική μπορεί να εφαρμοστεί με δύο τρόπους: για το καλό, αλλά και για το κακό, ενώ αντίθετα δια της Εμπιστοσύνης στο Θεό, η οποία έχει μία και μόνη Πηγή - την Αγάπη - όλες της οι εφαρμογές τείνουν προς το Καλό και το Ωραίο.

Είναι αυτή η Εμπιστοσύνη που πρέπει να καθοδηγεί τα όντα προς την Τελειότητα. Υποστηριζόμενη απ’ την Λογική, αυτή η Πίστη θα καταστεί το θεμέλιο της Λύτρωσης των όντων.

Η Σοφία είναι η Πηγή της Λογικής. 

Η Αγάπη είναι η Πηγή της Πίστεως.

Η πρώτη μπορεί να καταστραφεί απ’ την πλάνη. Η δεύτερη είναι ακατάστρεπτη.

Η πρώτη καθιστά τον Άνθρωπο Αθάνατο. Η δεύτερη καθιστά τον Άνθρωπο Αιώνιο.

Ο αγνότερος λοιπόν Δρόμος είναι αυτός της Αγάπης. Παρότι είναι γεμάτος από αγκάθια και βάτα, ας αναγεννηθούμε κι ας αναπτυχθούμε μέσα σ’ αυτό το μοναδικό Μονοπάτι που επέλεξε ο Ενσαρκωμένος Θεός για να ανέλθει προς τους Ουρανούς.

Μυητές, μην διδάσκετε ποτέ την εκδίκηση ή τον φόβο στα τέκνα σας, γιατί έτσι τα στερείτε απ' την ζωή. 

Η Αγάπη, στις πολλαπλές της εκφράσεις εμφανίζεται λαμπερή σε τρία επίπεδα της ζωής μας:

Το Κάλλος είναι μια από τις Γήινες εκδηλώσεις της.

Η Καλοσύνη είναι μία από τις Ψυχικές εκδηλώσεις της και

Η Δικαιοσύνη είναι μία από τις Πνευματικές εκδηλώσεις της.

Η Αγάπη είναι το ασφαλές Μονοπάτι που φωτίζει τους τυφλούς ανθρώπους και τους επιτρέπει να φτάσουν στους Ουρανούς. Προσφέρει τον Εαυτό Της κι έτσι επιτρέπει ακόμη και στους χωλούς να σύρουν τους εαυτούς τους προς τις Πύλες του Παραδείσου. Κινείται έτσι ώστε να προσελκύσει ακόμη και τον Παραλυτικό προς την Βασιλεία του Θεού.

Βλέπετε το μεγαλείο αυτού του Μονοπατιού;

Διδάσκαλοι! Ας επιλέξουμε όλοι να το ακολουθήσουμε κι ας είμαστε σίγουροι ότι οι προσπάθειές μας θα είναι ικανές να στέψουν με επιτυχία την επιθυμία μας.

Μπροστά στην Αγάπη, όλη η Φύση αγάλλεται. Μπροστά στην Εκλογίκευση, ορθώνεται και επαναστατεί.

Οι όμορφοι καρποί της Αγάπης είναι η Χαρά της Δημιουργίας!

Η Αγάπη είναι πάντοτε Άπειρη και Αθάνατη!

Η Αγάπη είναι Αγάπη για Πάντα!

Αγάπη σε Σας, Αδελφοί και Διδάσκαλοι, Χαρά και Ειρήνη, Πίστη στον Κύριο τον Υιό του Θεού, ο οποίος ανήλθε στους Ουρανούς δια της Αγάπης!

Αμήν

 

D E A 

N.V.M.


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ

    22. ΕΞΙ ΕΠΙΓΝΩΣΕΙΣ   (Για τον οξυδερκή και τον βραδύνου μαθητή)   I . "Ο οξυδερκής μαθητής είναι ένας ερευνητής.  Ακούει, α...

ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ!